< Terug naar de klantenservice
Levertijd
Op deze pagina vind je uitgebreide informatie over de levertijden voor Nederland, België en de rest van Europa.
🇳🇱 Nederland
Alle bestellingen worden tijdens werkdagen van maandag t/m vrijdag binnen 24 uur door ons aangeboden aan de bezorgdienst DHL, DPD, GLS of PostNL, mits de bestelde producten op voorraad zijn in ons magazijn (dit staat aangegeven bij elk product).
Doorgaans worden bestellingen die zijn geplaatst voor 16:00 uur tijdens werkdagen nog dezelfde werkdag door ons verzonden, waarmee je deze de volgende dag in huis hebt.
Het volgende kun je dus verwachten:
-
- Maandag besteld voor 16:00 uur > dinsdag in huis
- Dinsdag besteld voor 16:00 uur > woensdag in huis
- Woensdag besteld voor 16:00 uur > donderdag in huis
- Donderdag besteld voor 16:00 uur > vrijdag in huis
- Vrijdag besteld voor 16:00 uur > zaterdag in huis
- Zaterdag of zondag besteld > dinsdag in huis
Nadat je pakket is ingepakt in ons magazijn, ontvang je van ons een track-en-trace code per e-mail waarmee je de bezorging van je pakket kunt volgen.
Levertijd periode 20 november t/m 24 december (rondom de feestdagen): lees onderaan deze pagina meer informatie over eventuele vertragingen in deze periode.
🇧🇪 & 🇩🇪 België & Duitsland
Alle bestellingen met Belgische en Duitse bestemmingen worden tijdens werkdagen van maandag t/m vrijdag binnen 24 uur door ons aangeboden aan de bezorgdienst DHL, DPD, GLS of PostNL, mits de bestelde producten op voorraad zijn in ons magazijn (dit staat aangegeven bij elk product).
Doorgaans worden bestellingen die zijn geplaatst voor 16:00 uur tijdens werkdagen nog dezelfde werkdag door ons verzonden. Onze ervaring leert dat je je bestelling in zo’n 90% van de gevallen de volgende dag in huis hebt.
Het volgende kun je dus in 90% van de gevallen verwachten:
-
- Maandag besteld voor 16:00 uur > dinsdag in huis
- Dinsdag besteld voor 16:00 uur > woensdag in huis
- Woensdag besteld voor 16:00 uur > donderdag in huis
- Donderdag besteld voor 16:00 uur > vrijdag in huis
- Vrijdag besteld voor 16:00 uur > zaterdag in huis
- Zaterdag of zondag besteld > dinsdag in huis
Nadat je pakket is ingepakt in ons magazijn, ontvang je van ons een track-en-trace code per e-mail waarmee je de bezorging van je pakket kunt volgen.
Levertijd periode 20 november t/m 24 december (rondom de feestdagen): lees onderaan deze pagina meer informatie over eventuele vertragingen in deze periode.
🇪🇺 Andere Europese landen
Alle bestellingen voor bestemmingen in andere Europese landen worden tijdens werkdagen van maandag t/m vrijdag binnen 24 uur door ons aangeboden aan de bezorgdienst DPD of GLS, mits de bestelde producten op voorraad zijn in ons magazijn (dit staat aangegeven bij elk product).
Doorgaans worden bestellingen die zijn geplaatst voor 16:00 uur tijdens werkdagen nog dezelfde werkdag door ons verzonden.
Nadat je pakket is ingepakt in ons magazijn, ontvang je van ons een track-en-trace code per e-mail waarmee je de bezorging van je pakket kunt volgen.
Onze ervaring leert dat je je bestelling binnen 1 tot 3 werkdagen in huis hebt.
⚠️ Uitzondering: levertijd in de periode 20 november t/m 24 december
Dit is voor bezorgdiensten en webshops de drukste periode van het jaar. In verband met ‘Black Friday’, ‘Cyber Monday’ en de daaropvolgende feestdagen in de periode 20 november t/m 24 december, kunnen vertragingen bij de bezorgdiensten in extreme gevallen oplopen tot maar liefst 10 werkdagen.
Daarnaast kunnen er in deze periode door de grote volumes aan bestellingen die bij ons binnenkomen, vertragingen optreden in ons magazijn bij het inpakken van je bestelling.
Eventuele vertragingen worden zo goed als mogelijk aangekondigd op onze website tijdens het afronden van je bestelling. Indien hiervan melding wordt gemaakt, dan willen we je vriendelijk vragen om nog even geduld te hebben. We doen er alles aan om je bestelling zo snel als mogelijk te verzenden.
We begrijpen goed dat vertragingen vervelend zijn. Net als jou willen we niets liever dan dat je jouw pakketje zo snel als mogelijk in huis hebt en je tevreden bent over je ervaring met ons.
Tip: probeer dus op tijd te bestellen, waarmee je de invloed van vertragingen in deze drukke periode beperkt.
📦 Probleem met de verzending, bezorging of levering?
Ervaar je een probleem bij de verzending, bezorging of levering van je pakket; zoals bijvoorbeeld een vertraging of beschadigde levering?
Dan helpen we je graag vlot verder via deze link.